Stvari koje možete raditi u slobodno vrijeme

10:00 AM

Svi mi svoje slobodno vrijeme želimo iskoristiti što bolje možemo.Baš zbog toga,u današnjem postu ću vam dati nekoliko ideja koje možete raditi u vaše slobodno vrijeme.

1.Čitajte knjige

2.Shopping

3.Učite nove jezike

4.Pravite razne DIY

5.Gledajte filmove // serije

6.Sredite sobu

7.Slušajte muziku

8.Družite se sa prijateljima

9.Čitajte časopise

10.Učite kuvati

11.Idite u vožnju biciklom

12.Posjetite kino // bioskop

13.Napravite planer

14.Uređujte slike za instagram

15.Šminkajte se

16.Napravite blog ako ga već nemate

17.Napišite post za blog

18.Idite na bazen
Nadam se da vam se dopao ovaj post i da sam vam dala bobre ideje.Izvinavam se što postova nije bilo oko mjesec dana.Jednostavno nisam imala ideje za postove,a isto tako i inspiraciju za pisanje istih.Od sada ću se truditi da budem aktivna na blogu i da postovi izlaze na svaka 2 - 3 dana.

You Might Also Like

9 comments

  1. Super post! Jako mi se sviđa prva točka,tu si me pridobila xd Radila sam već većinu ovih stvari,ali uvijek se nađe još nešto,odlični savjeti! Fotografije su također izvrsne!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Lovely post dear! Have a great week! xx

    ReplyDelete
  3. Hvala ti puno na svim idejama! Definitivno će poslužiti! :D ♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Super post! Ideje su stvarno super, ali jedino što uvijek radim u slobodno vrijeme je ležim ili spavam haha tako da. Ali tebi svaka čast! 💕


    vratila sam se nakon dugo vremena pa ako možeš checkirat zadnji post 💕
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Odlična lista :)
    Nešto od ovoga ću sigurno raditi :)

    MMara

    ReplyDelete
  6. Sviđa mi se lista koju si nam predstavila... Nemoj da se zamaraš time. Bolje je što si uzela pauzu, nego da si pisala čisto da ima postova. Drago mi je što si se vratila ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  7. Amazing! Have a great new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    ReplyDelete
  8. hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Flickr Images