OSOBINE KOJE NE VOLIM KOD LJUDI | Mrzim pametovanje?

4:56 AM

Svi mi sigurno ne volimo neke osobine kod ljudi što je sasvim normalno.Ja sam u današnjem postu odlučila napisati koje ja osobine ne volim kod ljudi.
LAGANJE - Možda ovu osobinu i mrzim najviše.Mrzim kada me neko laže.Ja skoro uvek prepoznam kada me neko laže i obično mu kažem u lice "Znam da lažeš."Kao što ste već primetili u postu,ja ću sve reći u lice.

PAMETOVANJE - Znate one osobe koje se prave pametne,a ustvari nisu?Eh,koliko sam ja samo njih srela u životu.

LJUBOMORA - Svi mi smo 100% ljubomorni na nekoga,ali to uopšte nije okej pokazivati kao što radi većina osoba.Ja kada sam ljubomorna na nekoga ja to zadržim za sebe,a ne pokazujem da sam ljubomorna.

SEBIČNOST - Mislim da svi znate za ovu osobinu.Evo jednog primera : "Hej,možeš li mi dati olovku samo ovaj čas,ja sam zaboravila?" - "Ne mogu,imam samo za sebe."Ustvari ta osoba ima više od 1 olovke,ali je toliko bezobrazna da ne može dati olovku ni 45 minuta toj drugoj osobi.Nikad mi neće biti jasno zašto su ljudi sebični.Kada sam bila mala i ja sam isto bila sebična,ali sada više nisam - jednostavno shvatila sam da je to previše glupo.

VELIKA BRIGA - Ne volim kada se neko previše brine za mene."Jesi li doručkovala?" - "Da li je sve okej?" i slično.Ja toj osobi uglavnom odgovorim "Sve je uredu,nemoj se toliko brinuti za mene,nemam 5 godina."

ONA OSOBA KOJA NIKOME NEĆE POMOĆI - Tražite od nekoga pomoć i on kaže da vam ne može pomoći.Ima li šta gore od toga?

OSOBA KOJA SE PREVIŠE GALAMI ZA GLUPOST - Ovo najviše rade nastavnici.Ne kažem da stalno galame za glupost,li u većini slučajeva je to tako.
Koje vi osobine mrzite kod ljudi?
Da li mrzimo slične ili čak iste osobine?

You Might Also Like

26 comments

  1. Ja sam se stvarno uzivila dok sam citala ovaj post jer se slazem apsolutno sa svakom sijecju koju si napisala. Svaka cast, draga! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Predivan post, draga. Najviše mrzim kad je neko sebičan. Mislim pa u redu je dati nešto nekome, posle će ti on vratiti, a i ne mora da ti vrati. Isto mrzim ljubomoru. Kod mene se često javlja ljubomora međutim ja je ne ispoljavam toliko.

    Kiss, marry, kill | laAdda

    ReplyDelete
  3. Sažem se sa tobomo u apsolutno svemu, dodala bih i one ljude kojima se sviđaš samo dok te iskoriste tj. one sa dva lica. Uggh!

    Misseslandy

    ReplyDelete
  4. Slažem se u većini slučajeva, ali se ponekad uhvatim i samu u svim ovim osobinama i ona se ljutim sama na sebe, haha.Super post :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  5. Beautiful pictures:)
    I follow you for a long time Dear:)
    kisses

    ReplyDelete
  6. Great photos! I love your blog. :)
    Follow me back ;*

    xxveronica.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Iskrena da budem, ne mogu da odlučim sa čim se više slažem. Bukvalno svaka osobina koju si navela i mene jaaaako nervira. Laganje i sebičnost pogotovo! Veoma originalan post :)

    http://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    ReplyDelete
  9. Interesting post :)
    follow me? follow you :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. Divan post mila, slike su prelepe ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Uf, moram priznati da i sama mrzim te osobine kod ljudi. No, za mene nema gore osobine od laganja, ljubomore (njoj pi pridodala i sebičnost jer za mene je to jedno isto) i pametovanja. Ako me išta može "izbiti iz cipela" to su te tri osobine kod ljudi. Nikada nisam znala da lažem, a uz to se niakada nisam ni trudila da naučim. Kako za mene znaju reći "brutalista", ali šta mogu. Ne volim da lažem i to ti je. Ako ima šta reći ću ti u lice, a tebi ako trebaju laži idi ih traži na drugom mjestu i živi u njima, ali život nije laž. Jako je surov i što se prije pomirimo sa tim biće nam lakše :D
    Moram priznati da si odabrla jako dobru temu i sve pohvale na tome.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  12. Yup još jedan post u kojem se u potpunosti slažem sa tobom...
    Mada ipak će ljubomora i laganje biti i dalje #no1 najgorih osobina koje neko može a poseduje ...

    Boomy's Place

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Flickr Images