NOVI POČETAK | Brišem stare postove?

8:11 AM

Novi početak?Sigurno se svi pitate zašto baš počinjem sa novim početkom.Jednostavno,nisam bila zadovoljna sa svojim blogom i odlučila sam početi ipočetka i više se truditi.Do sad se uopšte nisam trudila : slike u postovima nisu bile moje i imala sam dosadne postove.Od danas ću se truditi da slike u postovima budu moje i da imam zanimljive postove.
U naslovu ste mogli primetite da sam napisala "Brišem stare postove?" što jeste istina.Obrisaću većinu starih postova,ali neke korisne i one za koje smatram da su dobri ću ostaviti.Nadam se da će vam moj blog biti puno bolji od ovog novog početka.Takođe planiram izmeniti izgled bloga.
Ovo je bio jednostavno mali update da znate šta se dešava sa mojim blogom.Ovaj post kao što ste mogli shvatiti u čitanju označava novi početak mog blogovanja u kome ću se puno više truditi nego što sam se pre ovog posta trudila.
knjiga iz posta : zorannah - vanilla sky.

You Might Also Like

15 comments

  1. Draga Anja slike su prelepe, verujem da će naredni postovi biti sve bolji, kao i izgled bloga na kom radiš. Trud se uvek isplati.

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Tvoji postovi su mi uvijek bili zanimljivi, ali me svakako oduševljava činjenica da ćeš stavljati svoje fotografije jer vjerujem da će biti divne. Sigurna sam i da će tvoji postovi biti korisni i zabavni za čitanje, te jedva čekam prvi post u "novom početku". Samo naprijed i držim ti fige da uspiješ! :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao,hvala i tebi na divnom komentaru.Znači mi tvoja podrška.♥

      Delete
  3. Jako sam voljela čitati tvoje postove i sviđali su mi se, a sada jedva čekam čitati nove i vidjeti novi izgled bloga.
    Novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da su ti se sviđali i da si ih voljela čitati.♥

      Delete
  4. Mislim da ne bi bilo u redu da obrišeš stare postove jer tada gubiš ''temelj'' svog bloga. Sve od čega si počela je izgubljeno i tu su samo bolji postovi dok onih kroz koje si napredovala i menjala se više nema. Naravno, ti uradi kako želiš, ovo je samo moje mišljenje. ♥ Super je što ćeš od sada stavljati svoje slike. :D


    Novi post: Misseslandy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom,međutim još juče sam obrisala stare postove,a ostavila sam samo one vezane za učenje jer su mi oni najbolji i najkorisniji.♥

      Delete
  5. Slike su ti vrh. :) Želim ti, sreću sa "novim" blogom i nadam se da ćeš od sada biti više zadovoljnija blogom. :)
    Ja sam upravo napisala novi post, jedan trik koji može svima da pomogne, pa ako te ne mrzi pogledaj http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/06/kako-skinuti-fleku-od-farbe-za-kosu-sa.html :)

    ReplyDelete
  6. Pre svega, slike su prelepe. Što se tile novog početka, ja podržavam sve što ti odlučiš jer ti sama znaš šta je najbolje i da li ti se sviđa blog.

    Blog tips #5 - Kako pronaći inspiraciju | laAdda​​​ž<a

    ReplyDelete
  7. Iskreno, ne vidim potrebu da brišeš stare postove. Imala si jako lijep sadržaj postova, a uz to, sve i da nisu bili toliko dobri kao što ti sebe ubjeđuješ, smatram da nema potrebe da ih brišeš. Oni će ti biti podsjetnik i motivacija za dalje, a uz to i jedna jako lijepa uspomena na tvoje "stepenice" blogosfere kojima si išla ka svome uspijehu. Važno je biti drugačiji, a ne savršen. To je moje mišljenje. No, moram da pohvalim slike u ovom postu. Zaista su predivne.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Flickr Images