HEJTERI | Imala sam hejt profil na Instagramu?

1:46 AM

Današnji post će biti o osobama koje pokušavaju uništiti život ljudi - o hejterima.Mnoge osobe ne znaju šta su hejteri i slično,pa baš zato pišem ovaj post.
Hejteri,ko su uopšte oni?Hejteri su jadne osobe koje su ljubomorne na vas i žele živeti vaš život ili jednostavno žele da ga unište.Nemojte nikad obraćati pažnju na hejtere,mislim da to uopšte nije potrebno.Ako nekad dobijete hate komentar obrišite ga kao i poruku.Mislim da hejteri nisu vredni neke velike pažnje kao što im mi pružamo tako što im odgovaramao na komentare ili poruku.
Ja vrlo često dobijam poruke na Instagramu kako sam ružna,glupa i slično,ali ja jednostavno pružam pažnju tim hejterima pa ja njima odgovaram na poruke.Međutim,shvatila sam da hejteri nisu vredni te pažnje i odlučila sam da im više neću odgovarati na poruke.Kao što ste već videli u naslovu napisala sam "Imala sam hejt profil na Instagramu?" - istina,imala sam ga.Mislim da znam ko ga je napravio,ali znam da je ta osoba previše glupa.Ta osoba je stavljala moje slike na svoj profil i govorila kako imam više bubuljica nego čarapa i još su me mnogo vređali.Ja sam tom profilu poslala neku poruku i baš zbog te poruke,osoba je ugasila profil.
Iz ovog posta ste trebali izvući neku pouku ( poruku ) i nadam se da je jeste izvukli.Imam jedno obaveštenje za vas : Sutra idem na more i ne znam hoću li na moru moći objavljivati postove.Uglavnom,7 dana ću biti na moru,ali ako ne objavim ni jedan post,sve ću vam to nadoknaditi kada se vratim kući,naravno.

You Might Also Like

15 comments

  1. Hi dear, I've followed you back. Thanks :*

    ReplyDelete
  2. Najveća greška koju ljudi na društvenim mrežama prave je pridavanje značaja hejt-komentarima. Ne otvaraš poruku i to je to. Odličan post, slažem se sa tobom u svemu!

    Misseslandy

    ReplyDelete
  3. Ovo je stvarno užasno što su te vrijeđali i ponižavali te govorili ružne stvari o tebi, hvala Bogu pa ja nisam imala takvih problema. Hejteri nisu vrijedni tvoje pažnje i slobodnog vremena! Slike su preljepe ^^
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ReplyDelete
  4. Na to ne treba obraćati pažnju. Svi se mi izlažemo javnim komentarima i svako može napisati šta god hoće, na nama je da li ćemo obraćati pažnju na to ili ne.

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. thanks for following, now I will also visit you more often:)

    ReplyDelete
  6. Žao mi je zbog toga što ti se dogodilo, ali važno je da si ti pametna i snažna osoba koja neće podleći pod njihovim uvredama. Nažalost, hejteri nisu samo na internetu, nego i u životu. Ja sam imala prijateljicu, ide sa mnom u razred već 7 godina. Uvijek sam bila uz nju, pomagala joj i često joj rješavala testove. No, ona je provalila na moj face, izvrjeđala neke osobe.. Nakon što sam ja uz mnogo truda vratila svoje dobre odnose, ispričala se bar 1000 puta, ona je vidjela da me to nije baš povrijedilo pa je napravila face stranicu "Hejtamo savršenu Mariju", moj tata je potegnuo veze u vojsci i otkrivena je, a kada smo razgovarali u školi kod psihologinje o tome, ona je rekla da je razlog tome "što ja svojim uspjesima demotiviram druge ljude, jer mi učitelji poklanjaju petice, a tata kupuje medalje". Sva sreća što sam psihički dovoljno jaka, jer netko slabiji bio vjerojatno pokleknuo. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  7. Žao mi je zbog hejt profila. Nadam se da te nije mnogo povredilo. Što se tiče mora, nema veze ako ne pišeš. Nadam se da ćeš pisati neki story time kad dođeš ili haul ili nešto slično tome.

    Moviemania: The Notebook | laAdda

    ReplyDelete
  8. Drago mi je da si se izborila sa hejterima i da te to ne dotice! Želim ti lijep provod na moru! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  9. Ignore bad comments.
    Have a nice day.

    galerafashion.com

    ReplyDelete
  10. Thanks a lot :D

    Bad comments no represent nothing :) Keep calm and keep with this great job!

    NEW COOKING POST | 2 Minutes HEALTHY: FRESH Snack For SUMMER!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  11. Ono što si rekla, samo ignorirati. To će ih pogoditi najviše. Jedino mi je žao što ja to ranije nisam znala. Drago mi je da si ih pobijedila i želim ti ugodno ljeto i da se zabaviš. :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  12. Slažem se s tobom u potpunosti i drago mi je da si ga/je se uspijela riješiti.

    Molim te, ako imaš vremena, da pogledaš moj novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/06/moje-prvo-erasmus-iskustvo-slovenija.html

    ReplyDelete
  13. Beautiful photos. :)
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Flickr Images