Search This Blog

Monday, May 15, 2017

Zašto je važno učiti? + saveti za učenje

- u poslednje vreme obožavam pisati postove vezane za učenje tako da je današnji post "zašto je važno učiti? + saveti za učenje".

Zašto je važno učiti?
Postoji jedan citat "Život mi se smuči kad treba da se uči" i to jeste istina,međutim opet učenje pogledajte sa vedrije strane.Shvatite da škola i učenje utiču na vaš život.Novac u životu vam neće pasti sa neba.Ako budete odličan učenik u osnovnoj školi i ako dobro uradite one testove na kraju devetog/osmog razreda,imaćete mogućnost upisati srednju školu koju želite.Ako budete odličan učenik u srednoj školi,imaćete mogućnost da idete na fakultet koji želite.Posle toga ćete verovatno naći posao.Zbog toga je važno učiti.
Saveti za učenje
1.Koncentracija
Ukoliko nemate koncentraciju,možete otići sa drugaricom/sestrom ili čak sami u šetnju.Kada se vratite kući,probajte učiti,verujte mi tada će vam koncentracija biti mnogo bolja.
2.Nemojte učiti napamet
NIKAD nemojte učiti napamet,jer ćete tu lekciju zaboraviti za par dana!Nastavnik geografije kada odgovaramo pita poslednju lekciju koju smo učili i pitanje iz naprimer pete lekcije.Iz istorije je pitao neke učenike pitanje iz jedne lekcije koju smo skoro učili i oni nisu znali.

3.Učite teže pa lakše gradivo
Verovatno svi prvo učite lakše pa teže gradivo,međutim kada prvo naučite teže gradivno,dobićete još veću motivaciju da naučite to lakše.Tako ćete dokazati sebi da možete naučiti i to lakše gradivo.

Saveti za svaki predmet posebno

1.Informatika
Informatiku ja ranije nisam volela,međutim u poslednje vreme mi je jedan od omiljenih predmeta.Uvek mi je delovalo kako ja nikad neću moći imati peticu iz nje i kako ja nju ne mogu naučiti,međutim sam sebi dokazala da je to moguće.Kada naučite gradivo iz informatike,to isto probajte primeniti.

2.Matematika
Matematiku trebate redovno vežbati i raditi domaće zadatke.Znam da nam se svima neda raditi zadaća ili vežbati,međutim ako želite odličan upseh iz matematike,moraćete poštovati ovaj savet.

3.Istorija
Istorija je jedan jako zanimljiv predmet i mislim da tu nema nekog saveta za laše učenje.Kada su lekcije velike,učite malo po malo ; nemojte sve od jednom naučiti i što je najvažnije : pravite pauze.
- u budućnosti ću praviti još ovakvih postova.
- nadam se da su vam ovi saveti pomogli.

8 comments :

  1. Mislim da nema boljeg savjeta od: kreni na vrijeme. Kad se gradiva nakupi, jednostavno je nemoguće biti u toku svega...

    Dva nova posta (veliki haul...) na:
    Kalopsia

    ReplyDelete
  2. Meni matematika ne ide nešto wow, ali ću radije nju uzeti vježbati nego nešto lekcijski učiti. Slažem se sa Lanom, važno je krenuti na vrijeme! Super post! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  3. Interesting post! Thanks for sharing! 👌👌👌

    ReplyDelete
  4. Tvoji saveti su mi puno pomogli!

    ReplyDelete
  5. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    ReplyDelete
  6. Ovi saveti su veoma dobri!Novi sam bloger tako da bi mi znacila podrska!

    http://fashionacoolinmylife.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Uvek je najbolji savet da se krene na vreme i da se naravno nikada ne uci napamet ^_^ kod mene nije bio slucaj bas uvek da krenem na vreme, vise sam bila kampanjac u ucenju ^_^

    Odlican post :))

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu ^_^
    novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ReplyDelete
  8. Post je predivan. Veoma mi se dopada... ljubac

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    ReplyDelete