Search This Blog

Monday, April 17, 2017

Šta ja mislim o trendovima na Balkanu?

Ja sam osoba koja obožava pratiti modne trendove,ali postoje predivni i oni užasni.Zato ću vam u današnjem postu napisati moje mišljenje o balkanskim trendovima.


1.Triangl kupaći
Triangl kupaći je prelep i ja ih obožavam.Koje god boje da je isti,meni će se dopasti.


                                                                         2.Choker ogrlice
     Šta da kažem o njima?Ja ih obožavam i kad god vidim neku da mi se dopadne,moram je kupiti.

                                                                    3.Kylie Jenner Lip Kit
 Oni su meni savršeni,u kojoj god nijansi bili.Što se pakovanja tiče,tu nemam šta reći jer je prelepo.  Mrzim samo kada neko kupi fake lip kit i onda se hvali  sa njim i pravi se da je kupio originalan.


                                                                         4.Mrežaste čarape
                 Šta reći za njih osim da su savršene.Ja ih obožavam,ali ih nažalost nemam.
                                                               
Nadam se da vam se dopao ovaj post,ljubim vas.
Koji su vaši omiljeni balkanski trendovi?

39 comments :

  1. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ja sam osoba koja ne prati bas trendove, ali sve ovo mi se vecinom svida, ove mrezaste carape su mi u pocetku bile uzasne, ali sadaa mi se bas svida

    MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni isto mrežaste čarape u početku nisu bile nešto lepe,ali sada ih obožavam. :)

      Delete
  3. I meni se sviđaju ovi trendovi, ali ih ne nosim previše jer mi je glupo da budem obučena kao još 100 djevojaka pokraj mene. Haha, mislim da trebamo graditi svoj stil bez obzira na trendove. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  4. Super post *_* Dijelim istu tugu kao ti, mrežaste čarape :( I meni su savršene ali ih nemam..

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Super post! Najviše od svega volim one mrežaste čarape i chokere, ali najviše mrzim hvaljenje sa kylie lip kitovima (koji su kopije) kao da su original *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
  6. Choookerrrrzzzz hell yea!
    Inačeee oduševila si me sa postom, očekivala sam nešto HATE tipa, jer uglavnom kada je post o trendovima ljudi iznose trendove koje ne voli, mislim većina je takvog tipa, ali za promenu i ovakav način nije loš, odlične si primere izabrala i lično ih sve obožavam i slažem se sa tobom <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  7. Hello :) I follow you:*:)
    Great blog :*:)

    ReplyDelete
  8. Odlican post ja se iskreno nadam da cu uskoro naci mrezaste carape, mislim da odlicno idu na neku crnu suknjicu i oksfordice! ♥

    http://mimmi-corner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Draga nominovala sam te za The Versatile Blogger Award , možeš pogledati na http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/2017/04/the-versatile-blogger-award.html ♥

    ReplyDelete
  10. Dobar post! :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Divan post :))) Imamo isto misljenje :))

    ReplyDelete
  12. Divan post. I ja ovožavam čoker, ali ne volim ove modele kupaćih ali nikako. Ne znam zašto. Možda zato što sam se prethodna dva ljeta zasitila ih. Svaka druga djevojka na bazenima imala je taj kupaći, svaki izlog po 5-6 boja tog modela. Ali ono što mi je jako interesantno jesu ove mrežaste čarape. Obožavala sam ih kao tinejdžerka i dan danas imam jedne koje sam sačuvala kao one prve koje sam kupila :D i još uvijek su super i nisu pocijepane.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga,hvala ti na divnom komentaru,stvarno malo je blogera koji će napisati dugaćak komentar i svoje iskreno mišljenje. <3

      Delete
  13. I like the swim suit in the second photo. :)
    Have a lovely weekend!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  14. I love the coat and the bikini. They are lovely
    Have a nice day

    r: Thank you so much*

    ReplyDelete