S C H O O L : Kako imati odličan prosek u školi?

4:23 AM

Zdravo svima, kao što vidite nije me bilo baš dugo.Skoro pa svaki post vam se izvinjavam što me nije bilo jako dugo.Svi se sigurno pitate zašto me nije bilo : jednostavno nisam imala nikakvu motivaciju za blogovanje.Želela sam napisati post,ali nisam imala motivaciju ni ideju. - nadam se da ću u narednom periodu blogovanja redovno objavljivati postove.

 - 90% nas ima problem sa školom i učenjem,tako da ću vam ja danas napisati četiri saveta kako da imate odličan prosek u školi.


                                                                     1.Javljanje na času
 Kada nastavnik bude pitao pitanja iz nekih lekcija,pa ko zna da digne ruku,vi se javite.Ja sam u  prvom polugodištu imala 3,5 i 5 i nastavnica mi je zaključila 5 baš zato što sam se javljala.


                                                                       2.Redovno učenje
Mislim da je važno redovno učiti da vam se ne bi nakupila 1O lekcija da morate naučiti. Takođe je važno da ne učite dan/noć pred test ili odgovaranje,zato što ćete sledećeg dana to gradivo zaboraviti.Ja sam jednom učila matematiku noć pred test i na testu sam dobila 3.


3.Motivacija za učenje
Ja mislim da je motivacija dosta važna kod učenja.Što se mene tiče,ja se motivišem za učenje preko We Heart It - a.Na WHI možete pronaći bezbroj slika vezanih za učenje i školu.U pretraživač je potrebno da napišete "study,school,study inpiration/motivation" ili tako nešto.Takođe,možete napraviti nalog na WHI i kolekciju u koju ćete stavljati slike vezane za školu.


4.Bez svađe sa profesorima!
Važno je da se ne svađate sa profesorima/nastavnicima/učiteljima.Čak i kada profesor nije u pravu,nikad se sa njim nemojte svađati,jer je to odraz vaše kulture,a i od njih zavise vaše ocene.


- nadam se da vam se post svideo i da sam vam pomogla kako da popravite prosek.
Imate li vi još neke savete za bolji prosek u školi?Ako imate,napišite ih u komentarima.


You Might Also Like

19 comments

  1. Obozavam tvoj blog, fotografije su ti uvek predivne, kao i stil pisanja.
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ReplyDelete
  2. Super post Anastasja! Definitivno mi je sada trebalo malo motivacije i neki savjeti, jer trebam se potruditi do kraja šk godine! Još jednom, super post, fotke su divne <3
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ReplyDelete
  3. Ana draga, sjajan post! Obozavam kada nam pises edukativan i koristan sadrzaj!

    Gotičarka

    ReplyDelete
  4. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:http://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Super savetii, slažem se sa svakim, nije teško izvući odličan uspeh, pogotovo u srednjim školama :) <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  6. Super saveti. Prosto si me podsetila kako jeto biti djak/student. Ono sto sam ja praktikovala tokom osnovne i srednje skole jeste podvlacenje bitnih stavki u knjiyi a kasnije kao student sve sto je bitno sam ispisivala i pravila skripte.Pozdrav

    ReplyDelete
  7. Ja sam upravo iz ovih razloga uvek bila odličan đak, a verujem i da sam odličan student tako da su tvoji saveti sasvim na mestu. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ovo su apsolutno korisni i primenljivi saveti! Bravo za ideju <3
    http://glamvoyagediaries.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Draga Ana, zaista je šteta što te nema češće na blogu. Stvarno si predobra u tome. Uživam u tvojim postovima i svaki put pronađem nešto novo ili se podsjetim nečeg starog :D

    Moj mali kutak

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Flickr Images