Search This Blog

Wednesday, September 7, 2016

Top 4 proizvoda za usne | AnastasjaStyles


Pre svega da vam kažem da će moj blog od danas biti modni i beauty blog.A sada možemo preći na post "top 4 prizvoda za usne". I ranije sam radila ovakav post,međutim,nemam iste proizvode u postu,pa sam odlučila napisati još jedan.

#1 - baby lips electro : mislim da ove kolekcije više nema u prodaji nisam sigurna,ali sećam se da je bilo prošlog leta.Moj baby lips ima neon roze nijansu koja je prelepa.Obožavam sve neon nijanse.Moja sestra ima ljubičasti,međutim,meni je bolji ovaj.


#2 - sjaj za usne : ovaj sjaj za usne ima prelepu nijansu.Ova marka šminke nije mnogo poznata,ali po meni imaju odlične proizvode za usne.Ako nekoga zanima ime marke šminke : revelique.Nije baš za školu,ali za izlaske ili za slikanja je super.Ako me pratite na instagramu već ste videli ovu sliku.


#3 - lip liner :Opet neon nijansa.Ovo je Golden Rose olovka za usne.Meni je isto odlična.Ja ja nekad stavim sa običnim labelom i prelepo izgleda.Golden Rose mi se čini kao odlična marka,međutim,nikad nisam probala njihove proizvode,samo sam probala ovu olovku.




#4 - karmin : pored onog sjaja,ovaj karmin mi je omiljeni od svig proizvoda.Kao što znate iz nekog od prethodnig postova,ima ljubičastu nijansu.Baš sam želela karmin u ovoj nijansi i eto,našla sam ga.Ista je marka kao za sjaj.I da napomenem,ova marka ima samo u cm - u.



Ja vam sve proizvode preporučujem.Obožavam proizvode za usne,a ovo su mi samo neki od omiljenih.

PIŠITE MI IDEJE ZA BEAUTY POSTOVE U KOMENTARIMA.

22 comments :

  1. Divan post. Jako mi se sviđa izbor proizvoda. Jedan mali savjet, ako nemaš ništa protiv, sledeći put kada budeš pravila nešto slično otvori proizvod da se vidi i sadršaj kako bi prezentacija bila upotpunjena. Inače obožavam ljubičaste nijanse ruža, bolje reći patlidžan nijanse :D. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo!♥
      Znam,ali sam zaboravila to uslikati. :( Verovatno ću u nekim drugim prilikama pokazati kako izgledaju ti proizvodi. :*

      Delete
  2. Sjajan post!Svidja mi se ova GR olovka,sigurno cu kupiti neku da probam,a baby lips electro imam u nekoj nijansi,ali jos ga nisam probala!
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala.♥Obavezno je kupi,imaju divnu šminku! :*

      Delete
  3. Divni proizvodi,draga!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Odličan post, slike još bolje, bravo.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Iskreno ja nisam ljubitelj karmina, ruzeva, niti bilo kakvih kozmetičkih sredstava za usne, jer se ne osećam prijatno kada imam bilo sta na usnama, tako da nisam ljubitelj proizvoda, ali moram reci da mi je ovaj post bio vrlo zanimljiv, i jako mi se dopadaju sve ove boje u celokupnosti. Inace Golden rose je moj omiljeni brend tako da ne sumnjam da je ova olovka idealna.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala.Drago mi je što ispod vsakog posta mi ostaviš ISKREN komentar. ♥

      Delete
  6. Ovo je predivan post, ja sam fotografijama iskreno oduševljena jer su ovo preslatke fotke! Kao neki talenat, wau. A i proizvodi su stvarno dobri, meni se bar dopadaju. Ja te pratim na blogu, ako možeš uzvrati. ❤

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  7. Suuper post! Divno napisano :D Slike su fantasticno ispale i bas je super ideja! Ja sam imala baby lips ali mi je negdje ispao u gradu i nikad ga vise nisam nasla hh :( Predzadnji ruz imam slican :)
    Moze klik na linkove? Pusaa :* --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html#comment-form

    ReplyDelete
  8. Bok, Nice blog. Te bi trebao dijeliti svoj blog na društvenim mrežama kako povećati promet!

    Sviđa mi se tvoj blog i to je moja, slijedite i slično fanpage http://howtodownloadinstagram.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Hvala ti na divnom komentaru i praćenju. Pratim i ja tebe ;)
    Baš je sve slatko, a Baby Lips obožavam :)
    Uživaj u vikendu :*

    fashionabejita.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Odličan post, slike su predivne pozadina je super. :)

    Bilo bi mi drago kada bi uzvratila follow :) također novi post izašao---> https://makzpi.blogspot.hr/2016/09/btswithmakzpi-10-life-hack-for-bts.html?showComment=1473507233485#c3773196028078648076

    ReplyDelete
  11. Such a lovely post<3
    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)
    iamaliyankhan.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Golden rose olovke su najbolje, bar po meni, imam ih nekoliko:) Inače super post, poseti moj blog nominovala sam te za blogger recognition award:
    Kika's blog

    ReplyDelete