Search This Blog

Monday, September 26, 2016

Originalan i kopija EOSA | AnastasjaStyles

Sigurno svi znate da postoji kopija EOS balzama.Ja sam vam u ovom postu odlučila pokazati originalan i kopiju EOSA.



Prvo sam vam odlučila predstaviti originalan EOS.Ja am ga kupila neki dam u DM - U.Moj ima miris limuna i odlično hidrira.Stvarno sam prezadovoljna.Njegova cena je 9,95KM ( 1OKM ).Mislim da vredi dati 1OKM za jedno kvalitetno labelo.


Zatim tu je kopija EOSA.Ima miris jagode što mi se jedino dopada kod njega.Koštao je samo 2KM što je prejeftino za neko labelo.Iskreno,ako ne možete u vašem gradu naći originalno labelo,onda nemojte kupovati kopiju.Ja bih radije za 2KM kupila 2 paketa žvaka,nego neku kopiju labela.
Recenzija proizvoda :
Gore se nalazi recenzija originalnom labela,a ispod njega je recenzija kopije.

U pozadini fotografija su privesci sa instagram profila : @feniks.nakit.

Nadam se da vam se svidela ideja posta i ova recenzija + mišljenje.

Ako imate bilo kakvih pitanja ( koju kameru koristim,koji editor koristim itd.... ) možete mi se javiti na mail : anastasjamilic@gmail.com .

Contact Me : anastasjamilic@gmail.com
My Instagram : @milic.anja



32 comments :

  1. Poptuno se slažem sa tobom,i ja bih pre kupila dva pakovanja žvaka nego kopiju,a bas se vidi i na slici da se nekako ''razmazuje'' :') divan post.<3 http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Slažem se sa svim što si rekla, ovaj rozi i izgleda kao kopija. Super post

    ilvasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Really nice post darling.I love EOS
    Anyway,I just opened my new blog.
    I am following you.Could you retur the favor?
    Thanks

    http://peaceandloveandshimmer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Da, jako je opasno kupovati fake kozmetiku jer ipak to nanosimo na naše lice. Jako mi je drago kad vidim da je jedna mlada djevojka svjesna toga. Bravo.

    http://raj-sminke.blogspot.ba/2016/09/pink-bomber-shein.html

    ReplyDelete
  5. Da, slažem se sa tobom. Stvarno odličan post. ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Fantastičan post draga! Eosi su stvarno kvalitetna labela i isplati ga se platiti toliko♥
    This is my life♥

    ReplyDelete
  7. Odlocan post! Eos mi se jako dopada i super je sto si napisala i za kopiju
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Slažem se da je bolje uzeti skuplje originalno labelo, nego kopiju koja je sve samo ne dobra.

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  9. Draga Anja, recenzija je, stvarno, super. Slažem se sa tobom u vezi cijene, mada i za 2KM može se kupiti Balea labelo koje je jako dobro. A vjerujem da je i zdravije od te kopije. Tačno da se dobije manje ali pakovanje može da bude 2 mjeseca. Kada su u pitanju proizvodi za njegu tu najviše vodim računa o kopijama. Nikada ne znamo šta mogu da stave u njih, a niko ne bi želio neželjena dejstva zbog koje marke više. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  10. I like those lip balms:)
    I follow you too Dear:)
    kisses♥♥♥

    ReplyDelete
  11. Love it! Thank you so much sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ReplyDelete
  12. Odlican post, ne volim fake sminku i nikad je ne bi uzela! Volim EOS labela i imam jedan! ♥♥

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/09/floral-romper.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.Ko zna šta fake šminka sadrži u sebi,zato je bolje da kupujemo originalnu. ♥

      Delete
  13. Divna ideja za post! Eos balzami su nešto najbolje što sam probala. Nisam probala kopiju tako da ne znam kakav je, ali verovaću ti na reč da nije dobar hahah:) Bravo, potrudila si se za ovaj post, imaš moju podršku♥

    Kika's blog

    ReplyDelete
  14. Odlican post! Radije bi sa 2 km kupila nesto drugo,neku cokoladicu nego da kupujem nesto sto znam da je zasigurno lazan proizvod :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  15. hello;
    have a nice day...
    ım following you on gfc
    ı hope you will be back my blog
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
  16. Malo sam ti prošla blog prvi put i mogu reći da sam oduševljena.Super pišeš i samo tako nastavi!
    Što se tiče eosa mislim da se definitivno isplati cijena koju ćeš dati za njega jer je super,a kopija je definitivno trošenje novaca.

    Pratim te,nadam se da ćeš i ti mene <3

    MAKE ART NOT LOVE

    ReplyDelete
  17. Odličan post, volim da čitam uporedjivanje kopije i originala, i uvek sam za original ♥
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete